Emniyet Genel Müdürlüğü Lise Mezun 21 Hizmetli Alımı Başlıyor
Kamu personel alımları bu kapsamında Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından personel alımı yapılacak. En az lise mezunu kişiler arasından 21 hizmetli alımı için başvurular ne zaman başlıyor? Hangi şartlarla alım yapılacak? İşte cevapları.
Emniyet Genel Müdürlüğü personel alımı yapacağını ilan etmişti. İşe Alım Kariyer Kapısı üzerinden Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından en az lise mezunu 21 hizmetli alımı için başvuruları başlıyor. İşte detaylar.
Emniyet Genel Müdürlüğü merkez teşkilatında çalışmak üzere 21 kişilik boş kontenjanda sözleşmeli personel alımı yani destek personeli istihdam yapacak. Alım yapılacak unvanlar ise tek unvan‘da hizmetli olarak belirlenmiştir.
Kamu Personeli Alımı Özel Şartları Neler
Adayların herhangi bir ortaöğretim yani en az lise ve dengi okullardan mezun olması, yapılacak sınav yani 1 Ocak 2022 tarihi itibarıyla 18 yaşını tamamlamış ve 40 yaşına geçmemiş olma ve görevine devamlı yapmasına engel oluşturabilecek herhangi bir ruhsal veya akıl hastalığı bulunmamak şartları ile Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde çalışmak üzere temizlik görevlisi yani destek personeli alımı yapılacaktır.
EGM Kamu Personeli Alımı Başvuru Şekli
Başvuruda bulunmak Emniyet Genel Müdürlüğü personel alımı iş ilanları adayları için, başvurular yalnızca online olarak elektronik ortamda işe alım kariyer kapısı olan CBİKO üzerinden yapılabilecek olup farklı yollar ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
Başvurular 1 Ağustos 2022 itibaren alınmaya başlanacak olup en geç başvurular 4 gün sonra yani 5 Ağustos 2022 tarihine kadar saat fark etmeden yapılabilecekler. Adaylar başvurularını başvuruda gerekli olan belgeler ile yapmaları gerekmektedir.
Başvuru ekranı
Kaynak:kamupersonelialim.com



Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.